....

  • Bunu diyen şeref yoksunu Azizcan neymis ? :D Milleti karalayip durun, eğer botsa hanı Gurtçu yemiş ya ban o zaman adminler gereğini yapar sen boş yapma. Youtube de video da koymuşsun bot kullanmayın ban yersiniz diye, biraz delikanlı ol da kullandığını söyle. Ama sende şeref ne arar ¿

    Saltanat kardeşim bugüne kadar seni takıp ediyorum emeğimle bir yerlere gelmeye çalışıyorsun. Gelmişsin de, kedi ulaşamadığı ciğere mındar dermiş ;)

  • benim kimseyle sorunum yok siz olayı uzatıyorsunuz da uzatıyorsunuz bot videosu çekmemin sebebi emek hırsızlarına karşı bir paylaşım dı.


    eğer bot kullıyor olsam s28-en de neden açmayım:


    s35 de neden kullanmayım?


    s31 de neden bot kullanmayım?


    benim üstümden prim yapmayın herkes elini vicdanına koysun öyle yorum yapsın ben kimsenin yancısı veya ekülüsü değilim eski bir oyuncu olarak normal bir oyun oynamadığını kimse bana inandıramaz ıspatlasa da inanmam kim olursa olsun da inanmam herkes biteci olmuş konuşuyor benim karekterimi bilen biliyor çok şükür aradan çıkıp bana laf edenler zamanın da oyundan soğuttuklarımdır rahat olsunlar :)

    EOp0Oz.png

  • s31 de s35 de kullanırdım mi dedin ? E zaten kullandın birader 😂 sen beni oyundan soğutabilecek kadar ADAM değilsin merak etme. Kimin yancisisin bilmem ama yaladiklarini iyi bilirim 😉 bu adama laf ediyosun yok öyle yok böyle sen 35 de 1 günde 100 m ye yakın kastinki o aralar 200 kusur kademedeydin sen nasıl bot değilsin de millete sallıyorsun şimdi? Biraz adam ol diycem onu da beceremezsin sen. Ancak korkak gibi klavye delikanlılığı yaparsın.


    İğneyi kendine, çuvaldızı başkasına batır.


    Azizcan nerde güç varsa kendini oraya teslim eder. Birgün bana da olması temennisiyle 🤗

  • Adam forumda boş işlerin adamı olup çıkmış, Forum yeni açıldı 801 mesajı var, ona buna geniş geniş yazmış. Benim eski forumda bile 23 mesaj vardı. Bu adama ne desen boş. anca çene. Sen bot kullananlar için yanlış yerdesin 50 milyar ganimet olan kişilerin yanına git onlara ağla, bot bu oyunda yeni değil. Taa Taverna çıktığı zaman çıktı. O kadar eski oyuncu olduğunu savunuyorsun. Bunlarıda bilmen gerekir. Çok merak ediyorum ozamandan bu zamana kadar. Hep bot bot diye ağlayarakmı geldin bunca sene yoksa varlığına yenimi inandın... oo 50 milyar 40 milyar kasanların zamanında taverna sınırsızdı. öyle 40tanede bir 3 fp gitmiyordu. Ozaman ağlasaydın eskisin ya hani

  • Bu hesap 34 kimin bottan banlı

    Ve 36 dali hesabını TL ile satmaya çalıştıgını çocuklar bile anlar adama yalancı muamelesi yapmışsın sözde para yatırdın Baya oyuna beleşe verecektin öylemi

    Ayrıca magara etkinlik günü bir günde 60 kademeye yakın aldın elle yada parayla olacak iş degil bu

  • S34 deki saltanat devredilmişti. Yeni oynayan söylememize rağmen ismini değiştirmedi.

    I have lived a thousand years, I may live a thousand more, or I may die tomorrow, but I no longer fear death for I have known it once already. I am reborn and my eyes have been opened to the sacred world and the promise of what is yet to be. There is no beginning. There is no end. There is only becoming.


    —Selene, end of Underworld: Blood War

  • Bu hesap 34 kimin bottan banlı

    Ve 36 dali hesabını TL ile satmaya çalıştıgını çocuklar bile anlar adama yalancı muamelesi yapmışsın sözde para yatırdın Baya oyuna beleşe verecektin öylemi

    Ayrıca magara etkinlik günü bir günde 60 kademeye yakın aldın elle yada parayla olacak iş degil bu

    Burda birilerine çene yapmayı bırakıp, Oyunu öğrenmeyi deneseniz,. Oturup akşama kadar taverna kas bakıyım, millete kaç milyon fark atıcaksın. ama yapamazsınki yemez. Anca boş lafların adamlarısınız. Çünkü o zor beynini zorluyor burada çene yapmak bilmeden konuşmak kolay. Gerçi beyin işinede gerek yok, sadece tıklıyorsun o kasıyor. O hesabı devrettiğimi herkez biliyor veya alan arkadaş da karekter yoksunu ki, özellikle ban yiyip ismimizi lekeliyor. İyi niyetli olsa hesabı siler çıkardı. Sevenimiz kadar düşmanımızda çok malesef. Konu altında daha fazla boş muhabbet yapılmasın. Şikayeti olan destek kutusuna, burası yeri değildir. İşinize bakın

  • Puhahah selin hesap devrolana kadar kertmeyenkelle ile saltanat hiç bot kasmadılar yani:) yeni oynayan arkadaş hesabı aldı, botu açtı sizin kadar usta olmadığı için cezayı yedi yani öyle mi:))

  • Son zamanlarda saltanat isimli kullanıcı tüm sw lerde tam zamanlı olarak birinci olmayı nasıl başarıyor aceba, hiç yorulmuyor sabah kalkıyor bir daha hiç yatmıyor sürekli taverna yapıyor:) helal yani örnek oyuncu

  • Merhaba.


    Sadece bu konu üzerinde:

    3-4 gündür Forumun ve Serverin takipçisiyim



    - Server36'da bende başladım, Tüm botçuların hesabı belli zaten. İsim vermicem,

    (Sözüm Meclis'den dışarıya) Ama, 31-34-35'de ki gibi Tüm bot kullananları yine Ticketlicem bilginiz olsun !


    - Yurtdışı bot'unuz sistemde belli olmayacak sananlar, 3-5 kuruş yatırıp da, Mantık şu; Ben paralı oyuncuyum, Ban atmazlar diyenler, Ve son olarak: Şikayet etmezlerse, Ban yemezsiniz, Bot'umuz sağlam Yurtdışı diyenler...

    Şimdiden, Banlarınız;


    - HAYR'lı olsun...


    ( Ban yedikten sonra:

    Yok ban attınız, Yok oyuncu kaybediyorsunuz, Yok şöyle yok böyle adam kayırıyorsunuz diye, Yüzsüz Yüzsüz konu açarsınız Forumdan, Ve son olarak çareymiş gibi, Yöneticilere yüklenirsiniz, Yok işlerini yapamıyorlar, Yok şöyle yok böyle, Sizler yüzünden Yöneticiler buraya uğramaz oldular.., Bir TR Klasiği daha,

    Bu karaktersizler tükenmez ülkemizde.)


    - HAYR'lı Geceler..

    - Edepli Forumlar...

  • Bizde onu diyoruz yıllardır, Destek biriminden şikayet edin gerekini yaparlar diye. Ama burada hala laf cambazlığı yapıyor arkadaşlar. Şikayet de ediyorlar etmediklerinden değil ama bot olmadığı için ban yemiyoruz. Gerekenler ban yiyor zaten, örnekleri var tüm svlerde 36'da da mevcut. Oyunu bilmeyen adamlar israr ile diretiyorlar burda %70 ben öğrettim taverna kasmayı. İnce ayrıntılarını püf noktalarını bilgi edindiği kişiler dahi mutlaka benden veya benim öğrettiklerimden bilgi almışlardır. Benim her oynadığım klan benim 14-16 saat online olduğumu bilir. Tabi taverna kasmak bir yerden sonra bıtkınlık verdiği için ben hesaplarımı devir ediyorum. 32 33 34 ve 36 da olduğu gibi.

  • yahu ne güzel uyduruyor şizofrenmidir nedir :)

    aziz çoluk çocukla neden muhatap oluyorsun allah aşkına bırak kendi yalanlarıyla oynasın biz biliyoruz kimin ne mal olduğunu

    er geç ben yetişip her serverda olduğu gibi yine ezicem bunu sen rahat ol o iş bende :)

    • .::Yokedici::.
  • yahu ne güzel uyduruyor şizofrenmidir nedir :)

    aziz çoluk çocukla neden muhatap oluyorsun allah aşkına bırak kendi yalanlarıyla oynasın biz biliyoruz kimin ne mal olduğunu

    er geç ben yetişip her serverda olduğu gibi yine ezicem bunu sen rahat ol o iş bende :)

    Sen hangi svde yetişip beni yendin:) Güldürme beni oyunu devrettikden sonra yetiştiklerini ben sanıyorsun sanırım) Çöp tenekeleri artıklarımla idare eder anca, öyle kabiliyetin olsa 100m fark yemezsin, önce aç karnını doyur 1 tane taşlı item al bol keseden atıyosun anca.

  • Puhahah selin hesap devrolana kadar kertmeyenkelle ile saltanat hiç bot kasmadılar yani:) yeni oynayan arkadaş hesabı aldı, botu açtı sizin kadar usta olmadığı için cezayı yedi yani öyle mi:))

    SLN kanka bunlarla konuşup muhattap olmak bile bunlar için zevk baksana adamlara mutlulukdan havalara uçuyorlar. liderler bizi dikkate alıyor diye

  • yahu ne güzel uyduruyor şizofrenmidir nedir :)

    aziz çoluk çocukla neden muhatap oluyorsun allah aşkına bırak kendi yalanlarıyla oynasın biz biliyoruz kimin ne mal olduğunu

    er geç ben yetişip her serverda olduğu gibi yine ezicem bunu sen rahat ol o iş bende :)

    Sen hangi svde yetişip beni yendin:) Güldürme beni oyunu devrettikden sonra yetiştiklerini ben sanıyorsun sanırım) Çöp tenekeleri artıklarımla idare eder anca, öyle kabiliyetin olsa 100m fark yemezsin, önce aç karnını doyur 1 tane taşlı item al bol keseden atıyosun anca.

    delikanlıysan adamsan oyuna devam et KOÇ'UM karı gibi kaçma sonradan

    • .::Yokedici::.
  • yahu ne güzel uyduruyor şizofrenmidir nedir :)

    aziz çoluk çocukla neden muhatap oluyorsun allah aşkına bırak kendi yalanlarıyla oynasın biz biliyoruz kimin ne mal olduğunu

    er geç ben yetişip her serverda olduğu gibi yine ezicem bunu sen rahat ol o iş bende :)

    Sen hangi svde yetişip beni yendin:) Güldürme beni oyunu devrettikden sonra yetiştiklerini ben sanıyorsun sanırım) Çöp tenekeleri artıklarımla idare eder anca, öyle kabiliyetin olsa 100m fark yemezsin, önce aç karnını doyur 1 tane taşlı item al bol keseden atıyosun anca.

    delikanlıysan adamsan oyuna devam et KOÇ'UM karı gibi kaçma sonradan

    artıkçıda delikanlılıkmı arıcam... artıkçı atıkçıdır . 33dekini geri aldım hani sen nerdesin. 1 senedir kasılmayan hesabı geçememişsin 1milyar var arada. daha gece rüyayı çok görüp oyunu az oynuyosun, hayaller...! gerçekler:) acı diğmi. enayimisin harbiden kendi inanmadığın şeyleri bile söylüyorsun

  • Dümencinin reklamını yapmayın boşverin bi saf bulamayacak hesabı satacak. Sonra isim değiştirecek. Yok hesabı sattım yok yetişemediniz vs vs s37 açılır yine aynı senaryo aynı dümenler sürer gider..

  • Dümencinin reklamını yapmayın boşverin bi saf bulamayacak hesabı satacak. Sonra isim değiştirecek. Yok hesabı sattım yok yetişemediniz vs vs s37 açılır yine aynı senaryo aynı dümenler sürer gider..

    bu konuda senin 35 deki liderinde yargılanıyor ama, onla gayet mutlusun klanda. Odamı dümenci, sizle olduğumuz zaman bizden iyisi yok. :) Bırakın artık bu alt kademe demogojilerin. Aynı klanda olsak yalanır durursun.. Ayrıca daha dün botdan ban yediğinizi herkez biliyor burda ne erkeklik yapıyorsun?

  • Merhaba, arkadaşlar.


    Kimse beni yanlış anlamasın genel olarak nacizane fikrimi söylüyorum sadece.

    Herkes madem oyunu çok iyi biliyor ve usta

    Peki ya neden ekstra hesap açıp belli bir kademede sözleşipte bir biriniz ile pvp yapmıyorsunuz ?