Posts by Carolinchen

    Du kannst dich gerne per PN bei mir melden, wenn du über den Close reden möchtest, dafür benötigst du keinen weiteren Thread. :)

    Des Weiteren brauchst du diesbezüglich keine Unwahrheiten erzählen, um ggf anderen Angst zu machen. Die GameForge gibt scho auf Grund von Datenschutz keine Adressen oder Ähnliches raus und schon gar nicht auf einem Samstag. Demnach, tut mir leid, damit machst du mir keine Angst. :)


    Wie gesagt, wenn du dazu noch etwas äußern möchtest, dann schreibe mir doch einfach eine PN.

    An der Stelle ist demnach auch hier wieder zu.

    Ahoi,


    ich werde mir damit bei Dir wohl keine Freude machen, aber ich werde das Thema an der Stelle schließen.
    Wenn Du eine Klage einreichen möchtest, dann kannst Du das jederzeit bei der GF selber tun, denn diese besitzen eine Rechtsabteilung.
    Sowohl bei der Drohung wegen des geäußerten Verdachts, als auch die Drohung der Zivilklage kannst Du demnach an die GF selber wenden.
    Das Forum ist keine Plattform, um damit zu drohen, in 7 Tagen einen Anwalt einzuschalten.
    Du kannst jederzeit wegen solchen Sachen in Ticket schreiben und wir sind immer bemüht, alles so schnell wie möglich uns anzuschauen.
    Aber auch wir sind berufstätig und haben Familie, weswegen einige Sachen nun auch mal etwas liegen können. Nichtsdestotrotz gehen wir jeder Meldung nach, die Du per Ticket als Beispiel einreichst.


    Um diesem hier aber nicht noch mehr Kulisse zu geben, schließe ich das Thema und entferne auch die Bilder. Diese haben hier auf Grund der Anprangerung ebenfalls nichts zu suchen. Auch in diesem Falle kannst Du jederzeit ein Ticket schreiben.


    Liebe Grüße,
    Carolinchen

    Dann musst Du diesen Weg gehen, wenn Du denkst, dass es der richtige für Dich ist.
    Aber sowas wird, wie bereits erwähnt, nicht im Forum diskutiert.


    Daher schließe ich den Thread an der Stelle auch wieder.

    Weil es dafür das Ticketsystem gibt. Es brauch niemand im Forum User/Spieler anprangern.
    Das ist der Grund dahinter und meines Erachtens nach auch nichts neues und wird immer mal wieder hier erwähnt. :)

    aber schon heftig was sich GF leisten kann

    Ich würde das ungern einfach so kommentarlos stehen lassen.
    Wir alle wissen, dass Technik nicht immer so funktioniert, wie man es sich wünscht und das ist nun keine Sache, die einmal die Woche passiert oder sonst was.
    Es gibt nun einmal technische Probleme, welche auch wieder behoben werden. Oftmals geschieht das aber auch nicht innerhalb von 10 Min., wenn der Fehler erst einmal gefunden werden muss.
    Hinzukommt noch, dass wir Wochenende haben.
    Habt also bitte noch etwas Geduld. Ich bin mir sicher, dass sich spätestens morgen drum gekümmert wird, so unschön es jetzt für euch ist.

    Liebe Spieler,


    derzeit ist es nicht möglich, Tickets an die Game- oder Boardseite zu schreiben, da unser Ticketsystem ein Wartung hat.

    Solltet ihr daher ein Anliegen haben, schreibt uns entweder eine PN, oder wartet, bis das Ticketsystem wieder zur Verfügung steht.

    Es wird in diesem Thread angekündigt, sobald es wieder läuft.


    Wir bitten um Verständnis, da es sich dabei um eine notwendige und wichtige Wartung handelt.


    Euer Bitefight.de-Team

    Teruggekeerde wezens van de geplunderde kamers,

    Van zaterdag 30.05.2020 (00:01 uur) tot zondag 31.05.2020 (23:59 uur) vindt een Booster Event plaats!

    U ontvangt de volgende bonussen:

    +50% gouden beloningen in de grot (oude hapjesgevecht)

    +50% gouden beloningen voor de demonenjacht (nieuw bijtgevecht)

    +100% ervaring in de grot (oude hapjesgevechten)

    +100% ervaring in de demonenjacht (nieuw bijtgevecht)

    +100% Missiegrens

    +50% AP Regeneratie

    +Boxen

    Verzamel ervaring en goud gretig en heb plezier in het spel!

    Met gestolen groeten

    uw Bitefight.nl team

    Beste vampiers en weerwolven,


    op vrijdag 29 mei 2020 ontvang je + 30% meer duivelsstenen op al je kosten!


    Verdeel het goed!

    Op dezelfde dag is er ook een winkelevenement!

    Je ontvangt de volgende bonussen:

    🩸 20% Devil's Stone-kosten voor items van de handelaar

    🩸 20% Devil Stone-kosten voor drankjes bij de dealer

    🩸 20% duivelssteenkosten in de voodoo-winkel

    🩸 20% duivelssteen kost ondergedoken

    🩸 30% goudkosten voor items bij de dealer

    🩸 30% goudkosten voor drankjes bij de dealer


    Laat iets anders over voor de anderen!


    Met bloedige groeten

    uw Bitefight-team

    Lieve wezens van de nacht,


    Op donderdag 28 mei 2020 is er een micro-evenement waar je de volgende bonussen ontvangt:

    halloween-smiley-65.gif -30% goudkosten bij aankoop van attributen

    halloween-smiley-65.gif -30% goudkosten bij aankoop van artikelen van de dealer


    Veel plezier met de buffs en maak er volledig gebruik van!


    Met bloedige groeten

    uw Bitefight.nl-team

    halloween-smiley-72.gif

    Lieve wezens van de nacht,


    Op woensdag 27 mei 2020 is er een micro-evenement waar je de volgende bonussen ontvangt:

    halloween-smiley-65.gif +150% beloningen van bestellingen in de taverne

    halloween-smiley-65.gif +100% maximum aantal bestellingen in de taverne (maximum aantal bestellingen dat u kunt hebben)


    Veel plezier met de buffs en maak er volledig gebruik van!


    Met bloedige groeten

    uw Bitefight.nl-team

    halloween-smiley-72.gif

    Lieve wezens van de nacht,


    Op dinsdag 26 mei 2020 is er een micro-evenement waar je de volgende bonussen ontvangt:


    halloween-smiley-65.gif + 50% gouden beloningen in de grot (oude BiteFight)

    halloween-smiley-65.gif + 50% gouden beloningen voor demonenjacht (nieuwe BiteFight)


    Veel plezier met de buffs en maak er volledig gebruik van!


    Met bloedige groeten

    uw Bitefight.nl-team

    halloween-smiley-72.gif

    Lieve wezens van de nacht,


    Op maandag 25 mei 2020 is er een micro-evenement waar je de volgende bonussen ontvangt:


    halloween-smiley-65.gif +100% regeneratie van levensenergie

    halloween-smiley-65.gif+ 25% AP-regeneratie


    Veel plezier met de buffs en maak er volledig gebruik van!


    Met bloedige groeten

    uw Bitefight.nl-team

    halloween-smiley-72.gif

    Teruggekeerde wezens van de geplunderde kamers,

    Van zaterdag 23.05.2020 (00:01 uur) tot zondag 24.05.2020 (23:59 uur) vindt een Booster Event plaats!

    U ontvangt de volgende bonussen:

    +100% gouden beloningen in de grot (oude hapjesgevecht)

    +100% gouden beloningen voor de demonenjacht (nieuw bijtgevecht)

    -60% goudkosten voor de attributen

    +50% Duur van de missie

    +200% Missiebeloningen

    +100% Missiegrens

    +50% AP Regeneratie

    +Boxen

    Verzamel ervaring en goud gretig en heb plezier in het spel!

    Met gestolen groeten

    uw Bitefight.nl team

    Lieve vampieren van de donkere grotten!


    Op vrijdag 22.05.2020 (00:01 uur - 23:59 uur) is er een nieuwe maanzegening voor vampieren.

    Let op: deze zegen is alleen voor vampieren! halloween_smilie_137.gif


    Tijdens de zegeningsperiode ontvangen vampieren de volgende bonussen:


    +100% actiepunten

    +100% Gezondheidspunten

    +50% AP regeneratie

    +100% goud beloning op de begraafplaats

    +50% ervaring in de grot (oude hapjesgevechten)

    +50% ervaring in de demonenjacht (nieuw bijtgevecht)

    -35% duivelsteenkosten voor artikelen bij de dealer

    -35% duivelse stenen kosten voor drankjes bij de dealer

    -35% duivelsteenkosten in de Voodoo-Shop

    We wensen alle vampieren veel plezier met de zegeningen!


    De beste wensen

    uw Bitefight.nl team