και οπός είπα και πριν δεν είναι κακό να μην ξέρεις να διαβάζει η και ακόμα να έχει κάποιος δυσλεξία αυτα φτιάχνατε σε ίδικους επιστήμονες
Δε πρόκειται να ξανά γράψω το τι έγραψα κάντε αναφορές σε κάθε σχόλιο μου δεν με πειράζει καθόλου
Αλλα καλό ειναι να βλέπετε το τι γραφή κάποιος και μετα να σχολιάζετε και να κάνετε αναφορές αφού καταλάβετε πρώτα
Ξέρεις δεν ειναι κακό να ρωτάς πρώτα άμα δεν καταλάβενης