Posts by drakoulas2020

    και οπός είπα και πριν δεν είναι κακό να μην ξέρεις να διαβάζει η και ακόμα να έχει κάποιος δυσλεξία αυτα φτιάχνατε σε ίδικους επιστήμονες

    Δε πρόκειται να ξανά γράψω το τι έγραψα κάντε αναφορές σε κάθε σχόλιο μου δεν με πειράζει καθόλου

    Αλλα καλό ειναι να βλέπετε το τι γραφή κάποιος και μετα να σχολιάζετε και να κάνετε αναφορές αφού καταλάβετε πρώτα

    Ξέρεις δεν ειναι κακό να ρωτάς πρώτα άμα δεν καταλάβενης

    ΜΆΛΙΣΤΑ


    Το να μην γνωρίζει να διαβάζει δεν ειναι κακό, το να έχεις άγνοια πάλι δεν ειναι κακό

    Κακό είναι να κάνεις αναφορά κάποιον χωρίς να έχεις καταλάβει το τι γράφει ο άλλος

    και παρεμπιπτόντως για γλύψιμο μονο εσείς αναφερθήκατε


    Τρελανεμας με αυτα τα ποσα ρε γίγαντα

    Τους χαρακτηρισμους και τα επίθετα κράτα τα για την παρέα σου και σε όσους σου κανουν πλατες

    εμενα δεν με ακουμπανε τέτοιου ιδους χαρακτηρισμοί

    Οτι βλέπω έχετε το προνόμιο τα γραπτά σας να περνάνε σχεδόν απαρατήρητα λες και κάποιος σας χαϊδεύει τα αυτιά σας



    Ένα μπράβο στον τιτανοτεραστιο για τις φάπες που ρίχνει πάντα τέτοια

    πονηρά λόγια δεν υπάρχουν μονο πονηρά μυαλά

    Περαστικά και όνειρα γλυκά και σε εσάς και στα φιλαράκια σας που σας κάνουν πλάτες ρε ουστ





    Παρακαλώ ΠΡΟΣΟΧΗ στον τρόπο έκφρασης~ Whitedrum

    Αναφορά μάχης Tue, 05.05.2026 - 16:10:50


    .drakoulas2020. vs. EL-CHAPO


    Νικητής: .drakoulas2020.


    Τέλος μάχης: Οι επιτιθέμενοι προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά (36744 : 13664)!

    .drakoulas2020. κέρδισε: 865.605 Χρυσός + 11.120 Μπόνους χρυσού

    καλα βρε παλιόπαιδα λιγο ελειψα και εσεις ανοιξατε πυλες μπραβο

    αν δεν με απατά η μνημη μου καποτε καποιοι είχαν πει θα πατούσαν διαγραφη αν ανοιξουμε πυλες

    ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ

    πες προτα ενα μπραβο για την μαχη και μετα σπαμαρε

    αλλα για να σπαμάρεις κατευθείαν θα ετσουξε ε?

    μπορει οπος λες να ειμαστε αγελαδες εμεις

    αλλα εσυ εισαι και αγελαδα και μοιάσμα εχεις πολλαπλά προσόντα

    Αναφορά μάχης Thu, 18.09.2025 - 00:01:12


    .drakoulas2020. vs. ZEUS


    Νικητής: .drakoulas2020.


    Τέλος μάχης: Οι επιτιθέμενοι προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά (43257 : 23908)!

    .drakoulas2020. κέρδισε: 3.570.489 Χρυσός + 10.829 Μπόνους χρυσού

    Αναφορά μάχης Mon, 11.08.2025 - 09:49:18


    .drakoulas2020. vs. El.Mariachi


    Νικητής: .drakoulas2020.


    Τέλος μάχης: Οι επιτιθέμενοι προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά (178778 : 98479)!

    .drakoulas2020. κέρδισε: 2.438.954 Χρυσός + 30.447 Μπόνους χρυσού

    Αναφορά μάχης Sun, 10.08.2025 - 10:13:50


    .drakoulas2020. vs. Blattlied


    Νικητής: .drakoulas2020.


    Τέλος μάχης: Οι επιτιθέμενοι προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά (99824 : 65140)!

    .drakoulas2020. κέρδισε: 2.301.395 Χρυσός + 14.861 Μπόνους χρυσού

    Αναφορά μάχης Sun, 13.07.2025 - 22:31:32


    Drakoulas2020 vs. CHAIRMAN


    Νικητής: Drakoulas2020


    Τέλος μάχης: Οι επιτιθέμενοι προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά (137962 : 30339)!

    Drakoulas2020 κέρδισε: 19.474.584 Χρυσός + 58.127 Μπόνους χρυσού


    Αναφορά μάχης Sun, 13.07.2025 - 22:43:13


    Drakoulas2020 vs. CHAIRMAN


    Νικητής: Drakoulas2020


    Τέλος μάχης: Οι επιτιθέμενοι προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά (143510 : 30524)!

    Drakoulas2020 κέρδισε: 17.250.407 Χρυσός + 25.656 Μπόνους χρυσού


    Αναφορά μάχης Sun, 13.07.2025 - 22:55:32


    Drakoulas2020 vs. CHAIRMAN


    Νικητής: Drakoulas2020


    Τέλος μάχης: Οι επιτιθέμενοι προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά (138395 : 33605)!

    Drakoulas2020 κέρδισε: 15.280.322 Χρυσός + 14.333 Μπόνους χρυσού


    CHAIRMAN
    1669 13.366 6 88.152.569


    CHAIRMAN
    1669 13.366 5 31.664.898





    ΣΥΝΟΛΟ 119.817.467


    Προς διαχειρηση εως ποτε θα αφηνετε ανεξελεγκτους τους μιστερ τιμωρια [συμφωνα με τις τιμωριες της εταιρειας ]να λενε και να κανουν οτι γουσταρουν ;

    Αν συνεχιστει αυτο θα γινει το φορουμ κλπ μπαχαλο μιας και θα γραφουμε οπως γραφουνε και να κανουμε οτι κανουν , οι αθωες περιστερες ,η ευθυνη θα βαραινει τους υπευθυνους και ελπιζουμε την ιδια αντιμετωπιση .

    11-00000

    Να σε ρωτήσω κάτι

    τα δίκα σας ποστ τα βλέπεις καθόλου που λένε χιδεότητες και έχουν τσακωθεί με την αλήθεια


    Quote from KANENAS


    Ναι πηγαιντε για υπνο 11-0 σας εχω !


    Μόνος σου δεν έχεις τίποτα

    Με την ομάδα σου μπορεί

    Εκτός άμα χειρίζεσαι όλους τους παίκτες

    Αυτο μας λες;

    καλημέρα

    Αντάρτη έχει δίκιο

    Αλλά δίστιχος δεν πρόκειται να κάνουν κάτι το παιχνίδι είναι στο έλεος του

    Όσο για μεγάλες παράταξης θα ήταν όντος ωραίο αλλά να υπήρχαν και άτομα

    Και όχι έναν παίκτη να τον χειρίζεται μόνο για πολέμους

    Το γεγονός ότι πρέπει να αλλάξουν η πόλεμοι πρέπει

    Μακάρι να κάνουν όντος κάτι