Posts by briko

    εμενα αυτος ειναι ο σκοπος μου εξαρχης! εχω στειλε και καθε βρυκο που ειναι μονος να ερθει απο εδω! ερχετε και ο 15αρης! εμεις δεν μασαμε με κανεναν και ολοι το ξερουν αυτο! λυκοι η βρυκοι αμα τους βαλουμε στο ματι τρωνε πολεμο!

    να δω ποτε θα μας βαλετε πολεμο! ενα χρονο που εχω αρχισει και ξαναπαιζω και μια φορα οι λεμαργοι μου βαλανε οταν εβγαλα σφραγιδα και αυτο με 3 ατομα! χαχαχαχα δεν υπαρχουν αντιπαλοι!

    θα φατε ολοι μπαν και δεν θα εχω με ποιους να γελαω και να ασχολουμε! κανονιστε! xaxaxaxa






    +1 Προφορική προειδοποίηση για Trolling~ Whitedrum

    Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες ! !

    Πόλεμος με πάνω κάτω τα ίδια επίπεδα παικτών :thumbup:

    Δεν ξέρω πόσοι και ποιοι μπήκαν .



    ευχαριστουμε!

    σχετικα ευκολοι αντιπαλοι αν και εχουν ελπιδες αν πανε επισπευσεις για τα νεκροταφεια τους(και καλα) !


    αν και ακουγα οι ds ομαδαρα νικανε τους παντες ....πφφφ παντου παραμυθια! δεν υπαρχουν!αλη μια νεκρη συμαχια που πανε τα δευτερα τους τα φιλαρακια σου τα λεμαργα! :)

    SIZE=12]Αναφορά μάχης Sun, 25.02.2024 - 10:28:33[/SIZE]


    briko vs. μεξικανος


    Νικητής: briko



    Αναφορά μάχης Sun, 25.02.2024 - 10:30:54


    briko vs. κρυφο-λεμαργος


    Νικητής: briko




    αριμπα! να παρετε και μια ιδεα οτι δεν λεω ψεματα



    Οι μάχες pvp ποστάρονται στον ανάλογο τομέα .Ο συγκεκριμένος τομέας αφορά πολέμους συμμαχιών όχι προσωπικές μάχες.


    Παρακαλώ μεγαλύτερη ΠΡΟΣΟΧΗ την επόμενη φορά~ Whitedrum

    μεξικανε λιγο θες εσυ ακομα!εχεις ολο την οπλισμο 1 εχω τον πρωτο ακομα και ειμαστε οριακα!



    τωρα εσυ σολομον δεν ξερω γιατι αρπαζεσαι αλλα καταλαβα εισαι και εσυ λεμαργος! νομιζα οτι εισουν αυτονομος! και εσυ παραυτα εισαι τυχερος που με πετυχαινεις με αναποδο οπλισμο! στον ιδιο οπλισμο (δυναμη η αστοχιες) δεν περνεις νικη ουτε με σφαιρες (οχι του παιχνιδιου) !

    μεγαλη νικη μπραβο!


    εμεις παντος δεν μασαμε! θα σας ερχομαστε συνεχεια!


    μεξικανε εσεις ομως βαλατε τους μεγαλυτερους απο εμας να μας φαπωσουν για μια φορα! απο εμας ατομικα τρωτε ακαταπαυστα φαπες σε pvp και ειδικα απο εμενα χωρις οπλισμο γενιας 1 που εχετε ολοι σας!

    εγω ειπα δεν θα ξαναβαλω στον φιλο πολεμο γιατι ειναι μονος στην συμαχια αρα δεν εχει νοημα! τωρα αν καποιο μελος μας εχει προσωπικη κοντρα μαζι του μπορει να βαλει γιατι δεν κανουμε ανακοχη με κανεναν λυκο!


    δεν το ανεβασα για να πικαρω αυτον αλλα τα λεμαργα που τωρα δεν μιλανε! ακομα σκουπιζουν τα δακρυα! το βραδυ σας ερχομαστε! μην παρετε καλυψη!

    κοιτα αυτο το εχω ξαναακουσει με τα λεβελ αλλα εγω πιστευω ειναι αναλογη η εμπειρεια της μπαρας με τις κατακομβες !δεν το εχω ψαξει να σου πω την αληθεια!


    και κατι αλο οσο αναφορα τα λεμαργα! την ηττα τους δεν την σχολιασαν που ποσταρα αλλα ουτε μας βαλανε παλι πισω! αλλα την νικη σου αμεσως να βγουν σαν τα κοκορια!



    δεν ξερω τι σχεσεις εχεις με αυτους αλλα μην τους εμπιστευεσαι! παλια καναμε και εμεις αυτο το λαθος και μας την εφεραν!

    μισο λεπτο! αυτο το ποστ εγινε για το ποσο λεβελ πηρε ενας παιχτης η για τον πολεμο? οσο αναφορα αυτο παντος με μεσο ορο 3,5 λεβελ ανα ωρα εναι εφικτο!αφου οι ενεργειες δεν σταματανε ποτε! ανα μια ωρα μπορεις να παρεις 6 λεβελ ανετα πιστευω!

    ρε την παλεβετε ολοι σας? πεταχτηκαν οι λεμαργοι τωρα και λενε και ασχετα πραγματα περα απο πολεμο!ρε σοβαρευτειτε! καλα εκανε το παιδι και ποσταρε τον πολεμο που νικησε!εκανα βλακια και δεν ασχοληθηκα να φτιαξω παραταξη! μην τρελενεστε κιολας! που κολαει και τι σας νοιαζει αν ο αλος περνει 1000 λεβελ την ημερα! εχω να σας δωσω χαρτομάντηλα για τα δακρυα!

    εγω ενα εχω να πω! καθομαστε και μιλαμε μονοι μας με υποθεσεις και η διαχείριση μας βλεπει και γελαει αντι να απανταει αυτη τις ρωτησεις μας!



    edit Nansu: κανείς δεν γελάει και απαντώ, οχι γκρίνια σε παρακαλώ πάει να γίνει κάτι καλό εδώ


    Αναφορά μάχης 01.01.2024 00:18

    Νικητής: briko

    Τέλος μάχης: Οι επιτιθέμενοι προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά (128495 : 102176)!

    Υγεία (μετά τη μάχη): 648.391

    briko κέρδισε : 377 res2.gif Χρυσός + 14.652 res2.gif Μπόνους χρυσού + 3 Εμπειρία


    Λεπτομερής αναφορά

    Λεπτομέρειες γύρων μάχης


    Έλαβες Τότεμ

    Αυτί του annoybis07

    Άμυνα +117

    Αντοχή +104


    9.jpg


    Έλαβες δράση αντικειμένου

    2.jpg

    Πνευματική δύναμη από annoybis07

    Άμυνα: +111




    αλλος ενας μεγαλος παιχτης απο την ενεργη συμαχια των πολλων ατομων ...





    Έγινε μεταφορά σε νέο θέμα αφού η συγκεκριμένη μάχη δεν αφορoρούσε το προηγούμενο θέμα~ Whitedrum