upavasilis vs. GRYLOS

  • Και συ ο Πινόκιο νο1 του μπαιτφαιτ μενιο μου ο νο1 αυτόματος Πινόκιο που βλέπει εφιάλτες από το μη άνοιγμα πυλών το λεγόμενο Σαπ που σημαίνει στέρηση ανοίγματος πυλων

    Δε θελω τζακι,δε θελω σoμπα,
    θελω μοναχα της original τη μπομπα,
    να με πορωνει,να με τρελαινει,
    και καθε μερα πιο πολυ να μ'αρρωσταινει
    αεκ ολεο, αεκ ολεο, αεκ ολε ολε ολε ολε ολεο,
    θα το φωναζω,και θα το λεω
    αεκ ολεο, αεκ ολεο, αεκ ολε ολε ολε ολε ολεο,
    την ΑΕΚΑΡΑ,την αγαπαμε,
    σ'ολα τα γηπεδα εμεις ακολουθαμε
    και τραγουδαμε,ΑΕΚ θυμησου
    ηρθ' η original και ειναι εδω μαζι σου

  • ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΕΤΑΤΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ! ΕΓΩ ΕΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΕΙΧΑ ΠΑΛΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!! ΜΕ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ (ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ) ΑΝΕΒΑΣΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!! ΕΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΑΝ ΤΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ!!!! ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΛΙΑΔΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΤΕ!! ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ!! ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΔΩ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ? ΒΓΗΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΟΚΟΡΕΥΤΕΙΤΕ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΦΟΡΟΥΜ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΣΑΣ ΑΔΙΚΟΥΝ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ!! ΞΕΧΝΑΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΚΥΡΙΟΙ (ΕΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΩ ΕΤΣΙ) ΟΤΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΙ!! ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙΚΑΡΑΚΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΤΕ ΕΝΑΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ!! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!! ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΣΑΣ!!

    :pain::pain::pain::pain::pain::pain::pain::pain::pain::pain::pain::pain::pain::pain::pain:

  • Εγώ φίλτατε Πινόκιο μενιο είμαι αυτός που σου έλεγε η φιλεναδα σου από κει που τα ήξερε ολα σταματα το κλάμα τώρα και παίξε αυτοματε, για την πρωτια. Δεν έχω αλλάξει κανέναν παιχτη. Τώρα εσύ αν βλέπεις εφιάλτες και τους λες όλους διες τι να σε πω ξύπνα από τον εφιάλτη που ζεις

    Δε θελω τζακι,δε θελω σoμπα,
    θελω μοναχα της original τη μπομπα,
    να με πορωνει,να με τρελαινει,
    και καθε μερα πιο πολυ να μ'αρρωσταινει
    αεκ ολεο, αεκ ολεο, αεκ ολε ολε ολε ολε ολεο,
    θα το φωναζω,και θα το λεω
    αεκ ολεο, αεκ ολεο, αεκ ολε ολε ολε ολε ολεο,
    την ΑΕΚΑΡΑ,την αγαπαμε,
    σ'ολα τα γηπεδα εμεις ακολουθαμε
    και τραγουδαμε,ΑΕΚ θυμησου
    ηρθ' η original και ειναι εδω μαζι σου

  • ΠΑΛΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ!!! ΕΣΕΙΣ ΒΓΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΛΑΙΤΕ!! ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΚΑΝ! ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΨΕΥΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΗΣ!! ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝ!! ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ!! ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΣΟΥΝ!!

    ΞΑΝΑΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΘΟΥΝ ΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΕΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΑΝΤΟΙΣΤΙΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!! ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ!!


  • Εσύ έχεις μπερδευτεί πρόσεχε όταν γράφεις εδώ παίζεις ταυτόχρονα πρόσεχε μην την πατήσεις όπως παλιά και για οποιαδήποτε αμβηβολια υποστηρηξη γράψε Πινόκιο. Πάνε βάλτο να παίζει τώρα όπως πάντα κάνεις

    Δε θελω τζακι,δε θελω σoμπα,
    θελω μοναχα της original τη μπομπα,
    να με πορωνει,να με τρελαινει,
    και καθε μερα πιο πολυ να μ'αρρωσταινει
    αεκ ολεο, αεκ ολεο, αεκ ολε ολε ολε ολε ολεο,
    θα το φωναζω,και θα το λεω
    αεκ ολεο, αεκ ολεο, αεκ ολε ολε ολε ολε ολεο,
    την ΑΕΚΑΡΑ,την αγαπαμε,
    σ'ολα τα γηπεδα εμεις ακολουθαμε
    και τραγουδαμε,ΑΕΚ θυμησου
    ηρθ' η original και ειναι εδω μαζι σου

  • Καλησπέρα σας


    θα παρακαλούσα οι οποιεσδήποτε "κατηγορίες" & "υποψίες" για λογαριασμούς πολυχρησίας να γίνονται ΜΟΝΟ στο Σύστημα Υποστήριξης κ όχι στο φόρουμ.

    Επιτέλους ακολουθήστε τους κανόνες του φόρουμ.


    Ευχαριστώ!

    AchingEcstaticAegeancat-size_restricted.gif

  • Μπράβο ωραία μπάζα. Αραχνουλα μου γλυκιά καλά έκανες και άλλαξες όνομα στο παίκτη σου γιατί οι κανόνες είναι ξεκαθαροι.... Και τώρα ψαχνοντε όλοι όπως βλέπεις σκοτεινε μου άγγελε. Πρόσεχε παραβιαζεις......

    Δε θελω τζακι,δε θελω σoμπα,
    θελω μοναχα της original τη μπομπα,
    να με πορωνει,να με τρελαινει,
    και καθε μερα πιο πολυ να μ'αρρωσταινει
    αεκ ολεο, αεκ ολεο, αεκ ολε ολε ολε ολε ολεο,
    θα το φωναζω,και θα το λεω
    αεκ ολεο, αεκ ολεο, αεκ ολε ολε ολε ολε ολεο,
    την ΑΕΚΑΡΑ,την αγαπαμε,
    σ'ολα τα γηπεδα εμεις ακολουθαμε
    και τραγουδαμε,ΑΕΚ θυμησου
    ηρθ' η original και ειναι εδω μαζι σου

  • τι ωραια μπαζα εκανε η διαχειριστρια απο πανω και της απαντας? τι αραχνουλες και βλακιες λες παλι εδω? καποιος να σας μπλοκαρει δεν γινετε αλιως! ασυναρτησίες λετε συνεχεια στα σχολια και σε θεματα αρχαια παντα!