GiaTonVasilia [O.T.B] vs LAXANOKHPOS [veggie]


  • Αναφορά μάχης Thu, 17.07.2025 - 15:44:53

    race1small.gifGiaTonVasilia [O.T.B]

    7-5.png

    Μαχητής: 3
    vs.

    race2small.gifLAXANOKHPOS [veggie]

    1-1.png

    Μαχητής: 3


    Νικητής: GiaTonVasilia

    GiaTonVasilia κέρδισε: 1.208.108 Χρυσός


    Η Συμμαχία GiaTonVasilia απόκτησε μια σφραγίδα.

    Λαγνεία

    Χάρισμα: -5% (σε εχθρό)


    Εμφάνιση πεδίου μάχης


    Λεπτομέρειες γύρων μάχης


    iconplus.pngΓύρος 1

    antonio vs. ALKET.RIZAI Νικητής: ALKET.RIZAI Αναφορά μάχης
    .axaios. vs. Psenodym Νικητής: Psenodym Αναφορά μάχης
    Εμφάνιση πεδίου μάχης


    iconplus.pngΓύρος 2

    ALKET.RIZAI vs. ANTARTHS Νικητής: ANTARTHS Αναφορά μάχης
    Εμφάνιση πεδίου μάχης


    iconplus.pngΓύρος 3

    ANTARTHS vs. Tempelis Νικητής: ANTARTHS Αναφορά μάχης
    Εμφάνιση πεδίου μάχης




    Καλά περάσαμε και σήμερα!!!!

  • μπράβο σας παιδιά πάντα τέτοια


    βασιλικό κοκκίνισμα σβέρκο

    Are ways are not your ways,

    and there shall be to you many strange things

  • Καλά βρε κάνετε πόλεμο με δικές σας συμμαχίες και το βγάζεις φόρουμ? Η συμμαχία το λέει και το όνομα γρυλε γράφει και δεύτερον σας βοήθησε αυτός η σκοτεινή ψυχή ο φίλος μου που έχει παίκτη? Μουχε πει θα σας βοηθαει δεν θα έχετε θέμα μην αγχώνεστε

    Δε θελω τζακι,δε θελω σoμπα,
    θελω μοναχα της original τη μπομπα,
    να με πορωνει,να με τρελαινει,
    και καθε μερα πιο πολυ να μ'αρρωσταινει
    αεκ ολεο, αεκ ολεο, αεκ ολε ολε ολε ολε ολεο,
    θα το φωναζω,και θα το λεω
    αεκ ολεο, αεκ ολεο, αεκ ολε ολε ολε ολε ολεο,
    την ΑΕΚΑΡΑ,την αγαπαμε,
    σ'ολα τα γηπεδα εμεις ακολουθαμε
    και τραγουδαμε,ΑΕΚ θυμησου
    ηρθ' η original και ειναι εδω μαζι σου

  • Καλά βρε κάνετε πόλεμο με δικές σας συμμαχίες και το βγάζεις φόρουμ? Η συμμαχία το λέει και το όνομα γρυλε γράφει και δεύτερον σας βοήθησε αυτός η σκοτεινή ψυχή ο φίλος μου που έχει παίκτη? Μουχε πει θα σας βοηθαει δεν θα έχετε θέμα μην αγχώνεστε

    εσυ εχεις τερματισει τα κοντερ της βλακιας! σαν τους χαζους που λενε μια βλακια γελανε και κουνανε τα αυτια μονοι τους!




    Παρακαλώ προσοχή στις εκφράσεις σας


    +1 Προειδοποίηση για Προσβολή~ Whitedrum


  • Αναφορά μάχης Tue, 02.09.2025 - 16:10:33

    race1small.gifGiaTonVasilia [mpoukies]

    7-5.png

    Μαχητής: 3
    vs.

    race2small.gifGIA.PLAKA [SAS.PAIZ]

    2-22.png

    Μαχητής: 3

    Νικητής: GIA.PLAKA

    GIA.PLAKA κέρδισε: 959.200 Χρυσός


    Εμφάνιση πεδίου μάχης


    Λεπτομέρειες γύρων μάχης

    αυτοι ειστε!!!Συγχαρητηρια!

  • Μήπως να τα παρατησουμε μπας και κάνετε κανένα άνοιγμα γιατί τόσους μήνες προσπαθειται και δε τα καταφερνεται ε? Λέω μήπως? Α αν θέλετε σας δίνουμε και δύο τρεις συμμαχίες δώρο γιατί το φιλαράκι σας έφυγε και διαλύθηκε η συμμαχία σας ξέχασε ότι ήταν αφέντης? Χαχα έχετε πλάκα μπράβο παιδιά καλός πολεμος

    Δε θελω τζακι,δε θελω σoμπα,
    θελω μοναχα της original τη μπομπα,
    να με πορωνει,να με τρελαινει,
    και καθε μερα πιο πολυ να μ'αρρωσταινει
    αεκ ολεο, αεκ ολεο, αεκ ολε ολε ολε ολε ολεο,
    θα το φωναζω,και θα το λεω
    αεκ ολεο, αεκ ολεο, αεκ ολε ολε ολε ολε ολεο,
    την ΑΕΚΑΡΑ,την αγαπαμε,
    σ'ολα τα γηπεδα εμεις ακολουθαμε
    και τραγουδαμε,ΑΕΚ θυμησου
    ηρθ' η original και ειναι εδω μαζι σου