Αναφορά μάχης Fri, 13.06.2025 - 21:03:53
GRYLOS vs. jeandarc
Νικητής: GRYLOS
Τέλος μάχης: Οι επιτιθέμενοι προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά (213594 : 46107)!
GRYLOS κέρδισε: 15.473.006 Χρυσός + 84.293 Μπόνους χρυσού
Αναφορά μάχης Fri, 13.06.2025 - 21:03:53
GRYLOS vs. jeandarc
Νικητής: GRYLOS
Τέλος μάχης: Οι επιτιθέμενοι προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά (213594 : 46107)!
GRYLOS κέρδισε: 15.473.006 Χρυσός + 84.293 Μπόνους χρυσού
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!! ΜΠΡΑΒΟ GRYLE! ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ! ΝΕΥΡΑΚΙΑ ΝΕΥΡΑΚΙΑ ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ήρθε το πειρατικό....μπράβο γρυλε την έχεις κάνει μπαούλο συγχαρητήρια...
Άλλο ένα αγελαδουρη μπηκε στην λίστα με τους πελάτες μας...
Κάποτε έγραφε για πάντα δεύτερος και πρώτος και αγελάδα την έκανες....
Είδες άμα ο γείτονας κλείνει το Ρούτερ?χαχαχαχα
Μπράβο, και γι' αυτή τη μάχη, καλοφάγωτα ![]()
τώρα που έκανες την αρχή μην χαθείς.. .εξελίσσεσαι σε καλή αγελάδα...
μπραβο γρυλε! τον τσακισες!
και λεει στο προφιλ του για τις ντροπες του παιχνιδιου μποτακιδες και τετοια οπως και τα φιλαρακια τους οι αρχιμποταδες απο το 2008! 1 ωριτσα το πηγε στο διαπασον το μποτακι! ηταν και στον αλον παιχτη μαλλον και ξεχαστηκε να το κλεισει!
και παλι μπραβο τους ξεσκεπασες και εσυ με αυτη σου τη νικη!
+1 Προειδοποίηση για Ασέβεια των Κανόνων~ Whitedrum
Μπραβο γρυλεεε!!!
Μα αυτη η κυρια δεν ηταν που σου διαλαλουσε οτι δεν προκειτε να παρεις ουτε σεντς!
Ο καιρός όμως έχει γυρίσματα!!
Και η μέρα παρασκευή και 13
Εμελε να ειναι η τυχερη της.
αλήθεια έτσι έλεγε;
Δεν του μάθαναι
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις
ΜΕΓΑΚΗ ΜΠΟΥΚΙΑ ΕΦΑΓΕ ΑΛΛΑ ΣΤΡΑΒΟΚΑΤΑΠΙΕ!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Μου το είπαν αλλα δεν το πιστευα....15 μυριακια έκανα φτερα;;; 15 μυρια ετσι απλα;
τι έγινε κολλησανε τα συστηματα, μπερδευτηκαν τα μποτακια; δεν αλλαξανε οι ip;
Περιμένουμε ανυπόμονα την απάντηση....
ποια μπορεί να ειναι η εξήγηση; γιατι αυτα τα 15 μυρια...μπορεί να φερανε χαμογελα σε κάποιους....αλλα και νευράκαι σε καποιους αλλους...ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑΚΙΑ.....
+1 Προειδοποίηση για Ασέβεια των Κανόνων~ Whitedrum
οταν έχεις πολλούς παίχτες να διαχειριστής αυτά τραβάς που να θυμάσαι που ανοίγεις και που κλείνεις ιπ και το πρόγραμμα...καλό αγελαδουρι πάντως...
+1 Προειδοποίηση για Ασέβεια των Κανόνων~ Whitedrum
Kαλησπέρα σας,
να υπενθυμίσω για πολλοστή φορά πως αυτά τα ζητήματα κ οι οποιεσδήποτε "κατηγορίες" για ύποπτες κινήσεις εντός παιχνιδιού κ με τις όποιες αποδείξεις φυσικά που έχετε, να διεκπεραιώνονται ΜΟΝΟ μέσω του Συστήματος Υποστήριξης.
Θα πρέπει να καταλάβετε κ να κινήστε μέσα στα πλαίσια των κανονισμών, τους οποίους κατ' επανάληψη καταπατάτε..
Και για να σταματήσει όλο αυτό μιας κ δεν καταλαβαίνετε θα ξεκινήσω από εσάς τους αποκλεισμούς.
Καλή σας συνέχεια!
ετσι ειναι αχαιε! 30 μυρια ειναι αυτα οποτε μπαινει επαξια στην κατηγορια αυτη! την ριμαξε!
ΟΠΠΠ ΛΑΘΟΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΤΩΜΑΙ ΕΙΝΑΙ 32ΜΥΡΙΑ!! ΜΠΡΑΒΟ ΓΡΥΛΕ!!