GRYLOS vs jeandarc

  • Αναφορά μάχης Fri, 13.06.2025 - 21:03:53


    GRYLOS vs. jeandarc


    Νικητής: GRYLOS


    Τέλος μάχης: Οι επιτιθέμενοι προκάλεσαν μεγαλύτερη ζημιά (213594 : 46107)!

    GRYLOS κέρδισε: 15.473.006 Χρυσός + 84.293 Μπόνους χρυσού

  • ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!! ΜΠΡΑΒΟ GRYLE! ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ! ΝΕΥΡΑΚΙΑ ΝΕΥΡΑΚΙΑ ;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(

  • ήρθε το πειρατικό....μπράβο γρυλε την έχεις κάνει μπαούλο συγχαρητήρια...


    Άλλο ένα αγελαδουρη μπηκε στην λίστα με τους πελάτες μας...


    Κάποτε έγραφε για πάντα δεύτερος και πρώτος και αγελάδα την έκανες....


    Είδες άμα ο γείτονας κλείνει το Ρούτερ?χαχαχαχα

  • Μπράβο, και γι' αυτή τη μάχη, καλοφάγωτα :thumbup:

    Ό,τι κάνουμε στο παρόν επηρεάζει το μέλλον ως συνέπεια

    και το παρελθόν ως λύτρωση.

    Paulo Coelho

  • μπραβο γρυλε! τον τσακισες!


    και λεει στο προφιλ του για τις ντροπες του παιχνιδιου μποτακιδες και τετοια οπως και τα φιλαρακια τους οι αρχιμποταδες απο το 2008! 1 ωριτσα το πηγε στο διαπασον το μποτακι! ηταν και στον αλον παιχτη μαλλον και ξεχαστηκε να το κλεισει!


    και παλι μπραβο τους ξεσκεπασες και εσυ με αυτη σου τη νικη!






    +1 Προειδοποίηση για Ασέβεια των Κανόνων~ Whitedrum

  • Μπραβο γρυλεεε!!!


    Μα αυτη η κυρια δεν ηταν που σου διαλαλουσε οτι δεν προκειτε να παρεις ουτε σεντς!


    Ο καιρός όμως έχει γυρίσματα!!


    Και η μέρα παρασκευή και 13

    Εμελε να ειναι η τυχερη της.






    "Cause i may be bad, but i'm perfectly good at it"!

  • αλήθεια έτσι έλεγε;

    Δεν του μάθαναι

    Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις

    Are ways are not your ways,

    and there shall be to you many strange things

  • Μου το είπαν αλλα δεν το πιστευα....15 μυριακια έκανα φτερα;;; 15 μυρια ετσι απλα;
    τι έγινε κολλησανε τα συστηματα, μπερδευτηκαν τα μποτακια; δεν αλλαξανε οι ip;

    Περιμένουμε ανυπόμονα την απάντηση....

    ποια μπορεί να ειναι η εξήγηση; γιατι αυτα τα 15 μυρια...μπορεί να φερανε χαμογελα σε κάποιους....αλλα και νευράκαι σε καποιους αλλους...ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑΚΙΑ.....





    +1 Προειδοποίηση για Ασέβεια των Κανόνων~ Whitedrum

  • οταν έχεις πολλούς παίχτες να διαχειριστής αυτά τραβάς που να θυμάσαι που ανοίγεις και που κλείνεις ιπ και το πρόγραμμα...καλό αγελαδουρι πάντως...





    +1 Προειδοποίηση για Ασέβεια των Κανόνων~ Whitedrum

  • Kαλησπέρα σας,


    να υπενθυμίσω για πολλοστή φορά πως αυτά τα ζητήματα κ οι οποιεσδήποτε "κατηγορίες" για ύποπτες κινήσεις εντός παιχνιδιού κ με τις όποιες αποδείξεις φυσικά που έχετε, να διεκπεραιώνονται ΜΟΝΟ μέσω του Συστήματος Υποστήριξης.


    Θα πρέπει να καταλάβετε κ να κινήστε μέσα στα πλαίσια των κανονισμών, τους οποίους κατ' επανάληψη καταπατάτε..

    Και για να σταματήσει όλο αυτό μιας κ δεν καταλαβαίνετε θα ξεκινήσω από εσάς τους αποκλεισμούς.


    Καλή σας συνέχεια!

    AchingEcstaticAegeancat-size_restricted.gif

  • ετσι ειναι αχαιε! 30 μυρια ειναι αυτα οποτε μπαινει επαξια στην κατηγορια αυτη! την ριμαξε!